Telefon   +48 509 024 250

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wynajem sprzętu biurowego w Krakowie

Oferujemy sprzedaż drukarek, a także wynajem sprzętu biurowego w Krakowie i okolicach.  Jest to bardzo atrakcyjna forma pozyskiwania niezbędnych urządzeń, między innymi przez firmy dopiero rozpoczynające działalność. Nie muszą one od razu inwestować pieniędzy w akcesoria biurowe, mogą spróbować dzierżawy. Nasi klienci mają możliwość wydajnego funkcjonowania biura bez drogich inwestycji. Lepiej wynająć kopiarkę lub drukarkę, niż korzystać oferty firm usługowych. To znacząco obniża koszty drukowania, jak również funkcjonowania całego biura. 

Korzyści wynikające z dzierżawy sprzętu biurowego

Nasi klienci otrzymują sprawne, idealnie przygotowane urządzenia, z których mogą korzystać przez określony w umowie okres. Sprzęt, który oferujemy to znakomitej jakości kserokopiarki i drukarki, dostarczane przez renomowanych producentów, co gwarantuje długie bezawaryjne użytkowanie. Wszystkie urządzenia podlegają przeglądom okresowym, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom. 

W przypadku uszkodzenia zajmujemy się naprawami bieżącymi na miejscu u klienta, natomiast, jeżeli wystąpi większa awaria, oferujemy sprzęt zastępczy. W trakcie trwania umowy dzierżawy dostarczamy tonery i materiały eksploatacyjne. 

Korzystne warunki dzierżawy urządzeń biurowych, umożliwiają start i kontynuowanie działalności przez wiele firm na rynku. Staramy się zapewnić kompleksową obsługę i konkurencyjne warunki cenowe.

 

 

drukarka

Wynajem sprzętu biurowego. Kiedy warto się na niego zdecydować?

Coraz więcej firm decyduje się na to, aby inwestować w dobrej jakości sprzęt biurowy: skanery, drukarki, kserokopiarki, a także urządzenia wielofunkcyjne. Stary, wysłużony sprzęt jest sukcesywnie wymieniany na nowy – bardziej funkcjonalny i energooszczędny. Dzięki temu praca jest przyjemniejsza, a koszty funkcjonowania biura mniejsze.

Oferujemy wynajem sprzętu biurowego w Krakowie i okolicach. Na taką usługę warto się zdecydować, gdy:

  • rozpoczynam działalność gospodarczą,
  • nie mamy wystarczającej ilości środków na zakup sprzętu,
  • zależy nam na elastycznych warunkach współpracy,
  • nie wiemy, jaki dokładnie sprzęt wybrać,
  • potrzebujemy sprzętu funkcjonalnego, energooszczędnego, łatwego w obsłudze,
  • chcemy mieć zapewniony serwis, pomoc techniczną i dostęp do materiałów eksploatacyjnych.