Telefon   +48 509 024 250

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Serwis drukarek Kyocera w Krakowie

Nowoczesny sprzęt biurowy ułatwia pracę, jak również sprawia, że obsługa dokumentacji firmowej zajmuje zdecydowanie mniej czasu. Warto wybierać markowy sprzęt biurowy, gdyż wtedy mamy większą pewność, że przez długi czas zachowa on swoje oryginalne parametry, będzie funkcjonował bez usterek, a jego miesięczna eksploatacja nie będzie kosztowna. Aby drukarki, kserokopiarki, a także urządzenia wielofunkcyjne działały prawidłowo, warto na bieżąco zgłaszać pojawiające się usterki, jak również wykonywać okresowe przeglądy techniczne. Zapewniamy kompleksowy serwis drukarek Kyocera na terenie Krakowa i okolic. Oferujemy także serwis Konica Minolta.

Autoryzowany serwis drukarek firmy Kyocera

Prowadzimy autoryzowany serwis drukarek Kyocera. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Zapewniamy naszym klientom szybką i rzetelną obsługę. W przypadku większej awarii podejmujemy się kompleksowego sprawdzenia i naprawienia uszkodzeń. Staramy się wszystkie czynności wykonać sprawnie, ponieważ doskonale wiemy, jak ważne są urządzenia biurowe w pracy firmy.

Wszystkie udostępniane przez nas sprzęty mają pełne wsparcie posprzedażowe. Gwarantujemy, że wykonane przez nas przeglądy techniczne pozwolą zapobiec awariom i uszkodzeniom.

Nasi specjaliści chętnie pomogą i wytłumaczą, jak zapobiec powstawaniu usterek. W przypadku dłuższej awarii dysponujemy urządzeniami zastępczymi. Za każdą usługę wystawiamy faktury. Zapraszamy do współpracy.

Dlaczego warto skorzystać z serwisu Kyocera?

Urządzenia biurowe mają zapewniać wygodną i komfortową pracę. Wyposażone są w funkcje, które pozwalają na sprawną obsługę dokumentów firmowych. Każda usterka czy poważniejsza awaria mogą opóźnić pracę, a także skutkować chociażby brakiem możliwości przygotowania materiałów informacyjnych  na spotkanie. Dlatego tak istotny jest serwis Kyocera. Regularne korzystanie z serwisu pozwoli prawidłowo użytkować sprzęt, a także nie będzie podnosić miesięcznych kosztów jego eksploatacji. Podczas przeglądu okresowego serwisant dokładnie sprawdzi cały sprzęt, dokona niezbędnych napraw, jak również w razie konieczności ponownie przeszkoli pracowników. To gwarancja, że mała usterka nie zamieni się w poważniejszą awarię, a firma nie będzie ponosić dodatkowych kosztów. Nie będzie także konieczności wymiany sprzętu na nowy.